• Blogger templates

      .

      الجمعة، 4 نوفمبر 2011

      عم محسن عميل وبالدليل


      ايوة انا عميل واجندة وجايب ليكم كل الادلة اللي تثبت ان انا عميل

      1- انا عندي تي شيرت ماركة جيوردانو زي اللي في الصورة جالي هدية من خارج مصر "واخدين بالكم من الاسد الماسوني" عميل انا ولا مش عميل

      2-لابس حظاظة في ايدي اليمين زي اللي في الصورة حد له عندي حاجة اصل انا ماسوني كمان "بس هو يعني ايه ماسوني؟"

      3-اخويا مسافر ولسة باعتلي 100 دولار عيدية العيد تمويل خارجي من برة اهو دليل ده ولا مش دليل

      4-وانا بذاكر لابن عمي قولت له ان مصر "مقسمة" الي وجه بحري ووجه قبلي ورسمتها له علي الخريطة "يالهوي" قمت باظهار نيتي الحقيقة لتقسيم مصر

      5-انا المتسبب في احداث ماسبيرو ودي صورتي قدام ماسبيرو وانا في بولع في العربيات اصلي تدربت برة علي اشعال الفتنة وكمان اسرق مدرعة الجيش واركبها

      6-انا المتسبب في احداث السفارة الاسرائلية ودي صورتي وانا بحدف طوب علي الامن المركزي والجيش لكي احدث الوقيعة بين الجيش والشعب

      انا ببساطة ياجماعة عميل وايد من الايادي الخفية "حد له شوق في حاجة"

      1 التعليقات:

      شكرا عم محسن ... شكرا لكل واحد عمل حاجة كويسة

      إرسال تعليق

      حرية النقد والرد متاحة لجميع الزوار بشرط أن لا يكون الرد خارج نطاق الموضوع وأن يكون خال من الكلمات البذيئة

      اشترك في القائمة البريدية

      لا تنسى تأكيد الأشتراك من الرسالة التي ستصلك